VRÁCENÍ A REKLAMACE

Samozřejmě se může stát, že oblečení nebo jiné zboží nesedí. Jsme malý komunitní eshop, takže i kdyby to neudával zákon, mohl bys zakoupený produkt v 14 denní lhůtě vrátit nebo vyměnit bez udání důvodu - pokud ho vracíš ve stejném stavu, jako ti přišel. Budeme však rádi, když napíšeš, proč zboží vracíš, nebo ho chceš vyměnit. Ať už máš jakýkoliv problém, neváhej se nám ozvat. Každý případ řešíme individuálně a s maximální péčí.

Jak zboží vrátit?

Napiš nám email na shop@surfr.cz a nezapomeň uvést číslo objednávky, kterou vracíš.

Zásilkovna a doručení na adresu

Zboží zabal zpět do původní krabice a zanes jí na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Na pobočce stačí nahlásit , že vracíš zásilku a unikátní ID odesílatele: 96659877. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek a balík odešle. O nic víc se už nestaráš. Tato služba je zdarma, takže nic platit nemusíš!

Osobní odběr

Pokud sis balíček vyzvedl osobně nebo ho chceš vrátit jinak, než přes Zásilkovnu, pošli ho doporučeně na uvedenou adresu (na vlastní náklady):

SURFR s.r.o.
Náměstí Svatopluka Čecha 1348/3
Praha 10, 101 00

Reklamace

Rád by si reklamoval vadné zboží? Napiš nám na shop@surfr.cz nebo volej Lucii ‭+420 602 937 755‬ a tvůj případ budeme řešit individuálně.